Absolwentka studiów pedagogicznych z zakresu pedagogiki opiekuńczo- socjalnej na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Studia zakończyła pracą magisterską na temat „Specyfiki problemów adaptacyjnych do przedszkola dzieci z zaburzeniami widzenia” Ukończyła Studia Podyplomowe o specjalizacji - Logopedia na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie obroną pracy dyplomowej „Studium Przypadku - Niedokształcenie mowy o złożonym patomechaniźmie” Słuchaczka Studiów Podyplomowych o specjalizacji - Neurologopedia w Wyższej Szkole Psychologii Społecznej w Warszawie, zakończonych obroną pracy dyplomowej „Niepłynność mowy o charakterze giełkotu u dziecka w wieku 12;3” Jest certyfikowanym instruktorem Masażu Shantala i Masażu Shantala Body Touch Jest providerem metody „Neuroflow Aktywny Trening Słuchowy” dla dzieci z zaburzeniami przetwarzania słuchowego (APD) oraz dzieci z grupy ryzyka tych zaburzeń od 4 r.ż. Jest terapeutą Integracji Bilateralnej Ukończyła warsztaty naukowo- szkoleniowe drugiego stopnia na temat: „Diagnoza i terapia jąkania i innych zaburzeń płynności mówienia z uwzględnieniem konsekwentnej współpracy z rodziną” oraz „Palin PCI- terapia interakcyjna rodzic- dziecko dla jąkających się dzieci w wieku do 7 lat. Praktyczna interwencja w jąkaniu wczesno dziecięcym”. Ukończyła wiele szkoleń z zakresu diagnozy i terapii logopedycznej, interwencji behawioralnej, treningu umiejętności społecznych dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Ukończyła szkolenia m.in. z zakresu: logorytmiki, bajkoterapii, pedagogiki zabawy, animacji czasu wolnego, metody werbo-tonalnej, AAC- wspomagających i alternatywnych metod porozumiewania się osób z poważnymi zaburzeniami komunikacji